הובלת משרד 5 חדרים: טיפים ממומחים, מחירים אמיתיים ובעלי מקצוע אמינים

הובלת משרד 5 חדרים: טיפים ממומחים, מחירים אמיתיים ובעלי מקצוע אמינים

הובלת משרד 5 חדרים: טיפים ממומחים, מחירים אמיתיים ובעלי מקצוע אמינים

הובלת משרד יכולה להיות משימה מורכבת במיוחד כאשר מדובר במשרד קטן עד בינוני של עד 5 חדרים. ישנם כמה שיקולים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך ההובלה כדי שההעברה תתבצע בצורה חלקה ללא תקלות או נזקים לרכוש.

קודם כל, חשוב לדעת כמה בדיוק עולה הובלת משרד בגודל הזה. באתר תקתוק תוכלו לראות מחירים של הובלות מלקוחות קודמים. מחיר ההובלה תלוי במספר גורמים כגון מספר חפצים ופריטי ציוד שיש להעביר, מרחק ההובלה, קומה ונגישות, ושירותים נוספים כמו אריזה, פירוק והרכבה. בממוצע, ניתן לצפות למחיר של 3000-3500 ש"ח להובלת משרד בגודל עד 5 חדרים, כאשר המחיר הסופי ייקבע לפי צרכי הלקוח.

כמה עולה הובלת משרד 5 חדרים?

כאמור, מחיר הובלת משרד עד 5 חדרים משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. עם זאת, ניתן לציין כמה טווחי מחירים מקובלים:

  • הובלה בסיסית של ריהוט משרדי וציוד משרדי בלבד תעלה בין 3000 ל-3500 ש"ח.
  • אם נדרשת גם אריזה ופירוק של הפריטים, המחיר יכול להגיע ל-4000 ש"ח.
  • אם יש צורך בהובלת ציוד אלקטרוני ומחשוב יקר ערך, ניתן לצפות לתוספת מחיר.
  • מעבר לכך, מחירי הובלה נקבעים גם על פי המרחק אל היעד החדש. ככל שהמרחק גדל, כך גדל המחיר.

כדאי לבדוק באתר תקתוק את מחירון ההובלות ולראות מחירים של הובלות קודמות מלקוחות אמיתיים.

מה כוללת הובלת משרד עד 5 חדרים?

הובלת משרד כוללת אריזה והרכבה מחדש מספר שירותים ופעולות עיקריות:

  • אריזה - אריזת כל הפריטים במשרד בתיבות קרטון ועטיפת פריטים שבירים למניעת נזק במהלך ההובלה.
  • פירוק וניתוק ציוד - פירוק של ריהוט גדול כמו שולחנות וארונות.
  • הובלה פיזית של הפריטים - העמסת הפריטים על משאית ההובלה בנקודת המוצא, הובלתם לנקודת היעד החדשה ופריקת הפריטים.
  • הרכבה מחדש - הרכבה של פריטי ריהוט שפורקו, התקנה מחדש של ציוד משרדי.
  • סידור המשרד מחדש - סידור שולחנות, כיסאות, ארונות ושאר הפריטים במשרד החדש לפי תכנון וצרכי הלקוח.

הובלת משרד עד 5 חדרים בלי לבזבז ימי עבודה - אפשרי?

רבים שואלים האם אפשר לבצע את תהליך הובלת המשרד מבלי לאבד ימי עבודה רבים מדי.

המלצתנו היא לנסות ולבצע את מרבית ההובלה בשעות אחר הצהריים והערב או בסופי שבוע.

כך ניתן יהיה לארוז ולפנות ציוד בשעות העבודה הרגילות, ואילו העברת החפצים עצמם למשרד החדש תתבצע מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

מומלץ לדאוג מראש לאריזות ולתכנן היטב את סדר העבודה כדי למזער את שעות העבודה האבודות. ניתן גם לנצל את ההזדמנות ולעבור לעבודה מרחוק בחלק מימי ההובלה.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים הובלה למשרד?

לפני הזמנת שירותי הובלה למשרד, כדאי לקחת בחשבון מספר דברים:

  • תקציב - קבעו תקציב משוער להובלה על מנת לבחור נכון בין הצעות מחיר שונות.
  • לו"ז - תאמו מראש את לוחות הזמנים של המעבר עם כל הגורמים הרלוונטיים כולל בעלי המשרד ועובדי המשרד.
  • תכנון - תכנן מראש היכן ימוקם כל פריט במשרד החדש וסמן אריזות בהתאם לחדרי היעד.
  • גישה נוחה - וודא שיש גישה טובה וחניה לרכב ההובלה הן בנקודת האיסוף והן ביעד.

צ׳ק ליסט מומלץ להובלת משרד עד 5 חדרים

כדי לוודא שתהליך ההובלה מתבצע בהצלחה, כדאי להיעזר בצ'ק ליסט:

  • בדקו באתר תקתוק את מחירון ההובלות
  • בחר חברת הובלה מומלצת ומקצועית באתר תקתוק
  • תאם תאריכים ולו"ז מדויק עם חברת ההובלה
  • הודע מראש לספקי האינטרנט והספקים השונים על המעבר
  • ארזו היטב פריטים שבירים ויקרי ערך
  • סמנו בבירור את האריזות לפי היעד שלהן במשרד החדש
  • נתקו מכשירי חשמל לפני ההובלה
  • וודא פריקה והתקנה תקינה של הציוד ביעד החדש

האם מחיר הובלת משרד עד 5 חדרים כולל אריזה ופירוק?

מחירי ההובלה שמציעות מרבית חברות ההובלה אינם כוללים שירותי אריזה ופירוק. מדובר בשירותים נוספים שניתן להזמין בתשלום נפרד.

כלומר, המחיר הבסיסי כולל את הובלת החפצים בלבד - העמסה, נסיעה ופריקה ביעד.

אם נדרשת אריזה, כגון קופסאות וחומרי גלם, או פירוק של ריהוט וציוד לפני ההובלה, יש לתקצב זאת בנפרד.

עלות ממוצעת לאריזה ופירוק משרד של עד 5 חדרים תוכלו לקבל מחברת ההובלות לפי ההובלה הדרושה לכם.

מומלץ לבקש תמיד הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל השירותים הנדרשים.

כמה זמן לפני צריך להזמין הובלת משרד עד 5 חדרים?

מומלץ להזמין את שירותי ההובלה של המשרד לפחות שבועיים-שלושה שבועות מראש, בהתאם לגודל המשרד.

זאת על מנת לאפשר לחברת ההובלה לתכנן כראוי את המשימה, וכן לתת לכם זמן מספיק לארוז, להיערך ולהודיע לגורמים הרלוונטיים על המעבר הצפוי.

אם מדובר בלוח זמנים צפוף יותר, מומלץ להיעזר בחברת הובלות המתמחה בהובלות אקספרס מהירות.

עם זאת, ככל שמזמינים מוקדם יותר כך יש יותר גמישות בבחירת תאריכי ההובלה ובתיאום מול יתר הגורמים המעורבים.

תקלות ועבודות נפוצות

הובלות ספה

מדריך: כיצד להזמין קבלן איטום והאם כדאי לפני ימי החורף?

מאמר המדריך כיצד כדאי להזמין קבלן איטום והאם מומלץ יותר לפני ימי החורף? הכל במדריך המלא שלנו באתר...

למאמר המלא >>

טכנאי דוד שמש

מדריך: כיצד להזמין קבלן איטום והאם כדאי לפני ימי החורף?

מאמר המדריך כיצד כדאי להזמין קבלן איטום והאם מומלץ יותר לפני ימי החורף? הכל במדריך המלא שלנו באתר...

למאמר המלא >>

הובלות ספה

מדריך: כיצד להזמין קבלן איטום והאם כדאי לפני ימי החורף?

מאמר המדריך כיצד כדאי להזמין קבלן איטום והאם מומלץ יותר לפני ימי החורף? הכל במדריך המלא שלנו באתר...

למאמר המלא >>

איטום גגות

מדריך: כיצד להזמין קבלן איטום והאם כדאי לפני ימי החורף?

מאמר המדריך כיצד כדאי להזמין קבלן איטום והאם מומלץ יותר לפני ימי החורף? הכל במדריך המלא שלנו באתר...

למאמר המלא >>

שאלות נפוצות

כמה ארגזים צריך למעבר דירה?

מספר הארגזים הנדרש למעבר דירה משתנה בהתאם לגודל הדירה וכמות החפצים. בדרך כלל נדרשים בין 15 ל-30 ארגזים עבור דירת 3-4 חדרים. חשוב להשאיר כמה ארגזים ריקים נוספים למקרה הצורך. מומלץ לתאם מראש עם חברת ההובלות את כמות הארגזים המשוערת שתידרש.

כמה זמן לוקח לארוז דירה?

זמן אריזת הדירה משתנה אף הוא בהתאם לגודלה, כמות החפצים ומספר האנשים המעורבים בתהליך. ככלל אצבע, על אריזת דירה ממוצעת של 3-4 חדרים לוקח בין יום ל-3 ימים עם 2-3 אנשים. חשוב להתחיל בתהליך האריזה לפחות שבוע מראש ולתאם מפורט כיצד לחלק את המטלות כדי שהאריזה תהיה יעילה.

כמה זמן מראש צריך להזמין חברת הובלה?

מומלץ להזמין חברת הובלות לפחות שבועיים-שלושה שבועות לפני מועד המעבר המתוכנן. חשוב לקחת בחשבון שיש ביקוש רב לחברות ההובלות בעונת הקיץ ולקראת תחילת שנת הלימודים, לכן כדאי להזמין מראש

הובלות בערים נוספות

הובלות בתל אביב >>
הובלות בירושלים >>
הובלות בראשון לציון >>
הובלות ברמת גן >>
הובלות בפתח תקווה >>
הובלות בגבעתיים >>
הובלות בהרצליה >>
הובלות בכפר סבא >>
הובלות ברעננה >>
הובלות במודיעין >>
הובלות ברחובות >>
הובלות בנתניה >>
הובלות בחיפה >>
הובלות בבאר שבע >>
הובלות באשדוד >>
הובלות בגדרה >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן